Waarom je website dient uit te stralen wie jij bent

Laatst werd ik gebeld door een wildvreemde meneer. Hij vertelde dat hij een boek heeft geschreven, zijn manuscript is klaar en nu zoekt hij een eindredacteur die bij hem past. Ik was nieuwsgierig naar zijn boek en hoe hij bij mij terechtkwam. “Mijn boek is nogal spiritueel van aard en ik voel dat jij daar wel voor openstaat en dat je er iets mee hebt, klopt dat? Want je noemt het niet expliciet op je website.”

Dat klopt, hij heeft dat goed aangevoeld. Hij zag het aan mijn woordkeuze, hij stemde af op mijn foto en werd getriggerd door mijn missie: schrijvend ondernemen vanuit je hart. Ook las hij dat ik helder voelend ben en zag hij dat ik meerdere energetisch specialisten als klant heb. Na 5 minuten hadden we het al over bijna dood ervaringen, paragnosten, helderzienden, God, het bijbelverhaal, noem maar op. 

Alles is energie

Wat mooi dat hij afstemde op mij, want ondanks dat ik hartstikke aards en nuchter ben, geloof ik erin dat alles energie is, heb ik menig healer bezocht, familieopstellingen gedaan en ligt mijn huis vol met edelsteden. Soms ben ik ook een periode helemaal klaar met alle spirituele shit, omdat het me dan naar mijn idee te weinig heeft gebracht of omdat ik het met mijn hoofd probeer te begrijpen (en dat lukt niet hè?). Afijn, daar gaat het nu niet om. Wat ik fijn vind om bevestigd te krijgen, is dat het zo belangrijk is dat je website uitstraalt wie jij bent. Want dan komen jouw ideale klanten naar je toe.

Schroom en terughoudendheid
Wanneer ik websites bouw voor klanten zie ik soms nog wat schroom op de Over mij pagina en op foto’s van zichzelf plaatsen. Inhoudsdeskundigheid en uitgebreide info delen over hun kennis en aanbod is geen probleem. Maar iets persoonlijks over zichzelf vertellen en goede foto’s van zichzelf plaatsen, daar bemerk ik soms nog wat terughoudendheid.

Wie ben jij echt?
Daarom besteden wij veel aandacht aan de persoonlijke kennismaking met onze klanten van purewebsites.nl. We informeren naar jouw kernwaarden, jouw kleuren, wat deze kleuren voor jou betekenen. We willen weten hoe je in het leven staat, we luisteren naar jouw woordkeuze, naar jouw taal en steken veel tijd in goede fotografie, helemaal passend bij wie jij bent. Klanten kiezen namelijk voor jou, dus je website dient helemaal te kloppen bij wie jij bent.

Precies zoals zij is
Zo bouwden we onlangs een website voor de winkel van Monique: INMOCASA Fashion & More. Deze winkel is haar kindje. De winkel ademt Monique. We hoefden niet eens te informeren naar haar kleuren, haar kernwaarden, want tijdens de fotoshoot was dat direct voelbaar en duidelijk. Ze is dan ook dolblij met het resultaat en haar klanten en vrienden zeggen allemaal: ‘Je website is precies zoals jij bent!’ Dan is onze missie geslaagd.

Ook een website?
Wil jij een website die klopt bij wie jij bent en wat je doet? Neem dan contact met ons op via www.purewebsites.nl.

0 thoughts on “Waarom je website dient uit te stralen wie jij bent”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *